Kermis 2017

Programma

Terrein Oldtimer Festival Nostalgie Megchelen, Nieuweweg 18 te Megchelen (fam. Krebber)

Uitnodiging voor alle leden, jeugdleden en aspirant-leden van de Vereniging Zwanenbroek

13.00 uur

Aanvang Kinderkermis. Nieuwe spellen en spannende wedstrijden voor de Aspirant-leden van de Vereniging Zwanenbroek t/m 11 jaar. En als het heel warm is… Denk aan je zwembroek!!! Natuurlijk wordt de traktatie niet vergeten en jullie mogen je ouders meenemen; die mogen komen kijken!

16.00 uur

Pauze, sluiting kindermiddag

18.00 uur

Onthaal op Landfort van de schutterskoning 2016 Henk-Jan Knipping, Knuppel–koningin 2016 Manon Geven en Jeugdkoning 2016 Luuk Siebelink door beschermheer Peter Rutten.

19:00 uur

Opgave voor Vogelschieten, Vogelknuppelen en Jeugdschieten

19:30 uur

Opening Zwanenbroekse kermis 2017

19:45 uur

Onthaal en verwelkoming schutterskoning, knuppelkoningin en jeugdkoning 2016.  Aanvang Vogelschieten, Vogelknuppelen en Jeugdschieten. Openingsschot door beschermheer Peter Rutten.

21.00 uur

Gezellig kermisfeest in de feesttent m.m.v. DJ Bouwman met muziek voor jong en oud. Uitreiking prijzen, Vogelschieten, Vogelknuppelen en Jeugdschieten. Inhuldiging nieuwe schutterskoning(in) en knuppelkoningin 2017.

Tot 01.00 uur

Feest in de tent i.s.m.  St. Nostalgie Megchelen.